FAQ

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Alle informatie omtrent betaling vind je onder het tabblad betaalinformatie

Hoe plaats ik mijn bestelling?

Online tickets bestellen is simpel. Kies het juiste evenement in onze Distillery Store en voeg het aantal gewenste tickets toe aan je winkelkar. Ben je klaar met shoppen, ga dan rechtsboven naar je mand en klik op CHECKOUT. Vul de gevraagde gegevens in en kies een betaalmethode. Na betaling ontvang je een bevestigingsmail. Koos je voor kredietkaart of bancontact, dan kan je onmiddellijk je tickets downloaden. Print of sla ze op op je smartphone en breng ze mee naar het evenement.

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Nee, maar het is wel handig. Het systeem onthoudt dan je gegevens zodat je niet steeds dezelfde zaken moet invullen bij het afrekenen. Via je persoonlijke dashboard kan je gekochte tickets raadplegen en indien nodig opnieuw downloaden.

Wanneer is de deadline voor het kopen van mijn ticket?

Dat verschilt per evenement. Houd onze Facebookpagina in de gaten om te weten wanneer de voorverkoop begint en eindigt.

Wat neem ik mee naar het event?

Je afgedrukte of opgeslagen ticket. Zorg ervoor dat de QR-code goed zichtbaar is.

Kan ik mijn ticket doorgeven aan een vriend/vriendin?

Elk ticket wordt in principe op naam gekocht. Mocht je toch ziek vallen, kan je het zonder problemen doorgeven indien het evenement dit niet specifiek anders vermeldt.

Kan ik een factuur krijgen?

Nee, we maken geen facturen op voor bezoekers.

Ik wil graag tickets verkopen via The Distillery.

Onder het tabblad diensten vind je alles wat je moet weten om te starten met je verkoop. Naast de verschillende pakketten, vind je er een boekingsformulier waarmee je ons op de hoogte kan brengen van je event. Van zodra we de juiste info hebben, kan je binnen de 24 uur starten met verkopen.

Mijn vraag staat niet in deze lijst.

Contacteer ons dan via dit formulier.